F.A.Q.

  • Bestellen
    • Hoe plaats ik een bestelling?

      Een bestelling plaatsen bij Double Digits Growth is heel eenvoudig:  

      1. Ga naar het product dat u wilt bestellen.  
      2. Klik op de grote button ‘Toevoegen aan winkelwagen’.  
      3. U kunt verder kijken welke pakketten wij aanbieden of klikt op ‘Bekijk winkelwagen’ om het bestelproces te volgen.  
      4. Vul uw gegevens in en doorloop de verschillende stappen.
      5. Zodra u betaald heeft, is de aankoop bevestigd en is de bestelling definitief.  
      6. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.  
      7. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
    • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

      Het is mogelijk om te betalen met:

      • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
      • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
    • Mijn betaling is mislukt, wat nu?

      Wanneer een betaling mislukt is, dan sturen wij automatisch een mail dat we de betaling niet hebben ontvangen. U kunt dan nogmaals proberen om de bestelling te plaatsen.

      Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken.

    • Mijn creditcard wordt geweigerd, hoe kan dat?

      Dit heeft vaak iets met uw creditcardmaatschappij te maken. We willen u dan ook aanraden om daar contact mee te zoeken.

    • Zijn de prijzen inclusief btw?

      Alle vermelde prijzen zijn exclusief btw. Bij het afrekenen wordt de btw (21%) erbij verwerkt.