F.A.Q.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen bij Double Digits Growth is heel eenvoudig:
- Ga naar het product dat u wilt bestellen.
- Klik op de grote button ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
- U kunt verder kijken welke pakketten wij aanbieden of klikt op ‘Bekijk winkelwagen’ om het bestelproces te volgen.
- Vul uw gegevens in en doorloop de verschillende stappen.
- Zodra u betaald heeft, is de aankoop bevestigd en is de bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
- U ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Wanneer een betaling mislukt is, dan sturen wij automatisch een mail dat we de betaling niet hebben ontvangen. U kunt dan nogmaals proberen om de bestelling te plaatsen.
Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken.
Mijn creditcard wordt geweigerd, hoe kan dat?
Dit heeft vaak iets met uw creditcardmaatschappij te maken. We willen u dan ook aanraden om daar contact mee te zoeken.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen zijn exclusief btw. Bij het afrekenen wordt de btw (21%) erbij verwerkt.